★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Jobbig natt

Kewin somna halv sju i mitt knä men vakna sen av att Zima skällde, han gallskrek o va rädd, fick till slut honom att somna om men sen minst en gång i timmen hela natten vakna han o ville ha nappen, få filten o täcket lagt mysigt om sig.. gaahh blir galen på detta.. troligtvis madrömmar säger många.. mkt nya intryck.. men jobbigt då man ej fått sova alls inatt :/ Vill sova, Behöver sova !!! Får ta o vila en stund i em när han vilar, nu ligger han o sover i sin säng iaf, e nog alldeles slut körd efter natten som varit, somna för en timma sen o sover fortfarande.. mammig e han med. vill helst somna i mammas knä fast först lite skrik o protest sen slocknar han, vagnen går tyvärr inte lika bra längre och inte sängen, lägga honom i våran säng som vi alltid gjorde innan går inte alls :/ Och lägga han i sin egna går absolut inte. han skriker tills han tappar andan, gick ju de första nätterna men inte längre.. Just nu vill man inte ha barn men man skulle aldrig kunna va utan sin älskade unge heller 
Snart blir det Gekås :) Men bara jag utan barn o sambo, men ska åka med syster o hennes familj :) Blir skoj, då blir det mkt shopping, men blir inte förrän den 26, två veckor tills dess, men de två veckorna går säkert fort ;)
Ne nu blir det soffan en stund innan pojken vaknar, då blir det bus för hans del och sen middag sen ut en runda o plocka in lite ved så vi får värme. Och så ska vi rensa upp här i backen inför våren då vi ska sätta upp staket runt hela tomten :)) Då kommer inte hundarna ngn stans :)
Ne nu vaknar nog älsklingen 

Kommentarer
Postat av: Angel

Hej! Ja, det stämmer. Jag hade Azra och Pontus i min klass med fler! Men nu vet jag varför jag fick för mig att vi läst spanska ihop. Jag blandar ihop dig med en annan helt enkelt, som också gått på Astrad! Var bor du nu?

2010-03-11 @ 16:16:04
URL: http://www.angelwebster.blogspot.com
Postat av: Pernilla

har ni provat att sätta sånna små saker på sängbenen så den går att vagga? Det funkar rätt bra om man kan gunga dom till sömn. Finns att köpa på Gekås.. är från Brio å rätt dyra, men kan vara värt ett försök?:)

2010-03-11 @ 17:49:24
URL: http://pernillaswedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0