★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

...

Kewin väger nu 8 månader: 7835 och är 69 cm lång, så inte så lång, och han har vuxit 0,8 cm på två månader och vi mätte tom han två ggr men inte längre för det :O En liten pojke e han :) Men ändå har han 80 i kläder :p
Ikväll blir det bara jag och Kewin för Mattias är på handboll med jobbet.. sover hos sin mamma så han inte kommer hem sen sent, sen imon e han hemma o fredag med.. skönt med lite sällskap men ändå rätt skönt o va ensam hemma med fast ensam e man ju inte med en bus unge till son och två odrägliga hundar och två katter
ne nu blir det fv en stunde sen soffan då jag har en rygg som värker :/ Liite för mkt promenad har dte nog blivit idag, men tog bussen hem och dte är jag glad för, annars hade jag nog inte orkat sitta här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0