★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Vet att jag är dålig på att uppdatera b...

Vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen med både bilder och text men har varken ork eller lust, plus att mkt av det som händer just nu är inget som jag vill dela med mig. Jobbigt iaf allt som händer. Men vi hoppas att det kommer bli mkt bättre till hösten. Idag har hela familjen varit ute på en cykel tur:) varmt men kul:) cyklade till getinge, så sammanlagt ca en cykel mil då vi oxå va uppe vid Kewins farmors jobb. Sen handlade vi sen hem. Härligt men tror ja brände mig lite på axlarna:( glömde ju smörja mig för allt gick så fort från att vi bestämde oss till att cykla tills vi kom iväg. Snart är älsklingen 1 år. Mammas lille plutt börjar bli en stor o riktigt söt charmig pojke;) ligger i sängen o måste sova nu, vi hade en jobbig natt:( hoppas denna blir bättre men det tror jag. Älskar min sambo, son och min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0