★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Lugnt & Skönt ♥

Har nu flyttat sandlådan fårn där dne stod, alltså under ett äppelträd, o nu står den närmre huset o bort från alla bin o getingar mm.. Kewin är ute och åker traktor med pappa idag igen :9 Så lugnt o skönt för mig, så här mkt *ensam* har ja nog inte varit sen pojken föddes ;9 Härligt, va visserligen bara 1 ½ timme igår kväll o  än så länge snart en timma :) Härligt!!!! Nu blir det hem till gården som ja spelat in :)

Det kommer bli en trevlig o mysig midsommar iaf ;) Får besök av min bror med sambo o dotter ♥ Vi kommer med säkerhet få riktigt trevligt ;) Planerat spel o kanske lite bad.. hmm fast kom ju på att vi ej får plats alla i bilen, hmm ett nytt problem om alla vill ngnstans tillsammans, attans!!!! Nästa vecka så gäller dte för sambon :) Håller tummarna :)

Ne nu e dte bäst o lägga mig i soffan o kolla innan de kommer hem, vill iaf hinna se det i lugnt o ro ;)

Kommentarer
Postat av: tina

det är så skönt med de där ensamma stunderna ibland, då uppskattar man sina nära på ett annat sätt tycker jag.:)

2010-06-23 @ 13:57:40
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0