★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Apoteket

Nu har jag klickat hem två olika sorters efter sol krämer, då ja e mästare på att bränna mig, har ju redan gjort dte lite på axlarna då jag glömde solskyddet igår :/ Plus ja beställde en solkräm till oss, köpte ju bara en te Kewin..
Idag har dagen varit bra :-) Fint väder o har varit ute o klippt gräset, varit ute o gått en runda, hälsat på Ingemar & Johanna med barn :-) Trevligt!!! Kewin han busa med deras hund Boss o han älskade Noels tramptraktor ;)
Sen har ja dammsugit hela huset, sorterat två tvättkorgar med rentvättat, o dammsugit en gång till ikväll, men bara här nere då hundarna och vi* drar in massa grus o sånt :/
Sambon sover just nu, han ska jobba inatt igen, sen får vi hoppas att de blir klara snart, då blir det semester för hans del, men inte såå mkt semester då han har annat inplanerat ;)
Nu blir det tv o försöka få Kewin o sova, men tror inte det blir några problemn då han e riktigt trött, somna i mitt knä vid sex men ja väckte honom lika fort igen, liite för tidigt att somna då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0