★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

=)

Jaaaaa.. nu kom den vagnen in i rätt färg som jag vill ha ;) o så tar man fam mobilen för o ringa till dem o säga att man tar den direkt men så har de ej gett ngt nr så man måste mejla o be dem ringa.. hmm hopplöst... men iaf den SKA jag ha ;) Får bara hoppas att ingen annan får den.. o inte e den så dyr heller så det blir pengar över..

Ja iaf vi kom hem igår, o så här har vår helg sett ut;
Torsdag: Åkte vi till boda, pappa kom o hämtade oss, Zima följde med men Tirill fick åka till Mattias pappa.
Fredag: Klockan halv åtta började dagen, eller egentligen klockan sex då min telefon ringde och det va vårt larm som hade gått då katterna hade öppnat dörren till pannrummet , hade glömt att ta ut deras sandlåda därifrån, dumma matte sa de ;) Men det ordnade sig till slut :) Tack Arne
Sen fortsatte dagen med att vi blev liet försenade men åkte vid kvart i nio mopt ljungby o möta upp Malin, Micke o John o handla lute sen vidare mot jönköping o sen Oxelbacka till kusinerna, framme va vi vid ca halv tre, trött o vi hoppade över Skara sommarland osm vi egentligen hade bestämt att vi skulle åka till men va där igår(söndags) istället. kvällen blev dte bad o grillning med familjen Bengtsson (Lena,Bengt,Sebastian, Niklas, Linda o Sebastians kompis), min familj, mamma o pappa, syster o bror med familjen o så Zima ;)
Lördag: Åkte jag, syster o mamam till Skövde o shoppade, men ja vakna med huvudvärk så blev ineg shopping för min del men syster hittade lite o så handla vi.. trevligt ♥
Sen blev det snabbt tillbaka o duscha i den hemska värmen, alla hade kommit, mkt folk som man aldrig träffat i släkten men skoj, god mat o massa foton på hela släkten blev det ;) Blir spännande o se dem sen :) o så ett kort med bara sysslingar ;) o annat, kvällen blev åska men efter det god tårta mm o bad fär de flesta o alla barn :)
Söndag va vi på skara sommarland, jag o min familj, syster o bror med familjer, Zima fick stanna kvar med mamma o pappa som sen åkte hem till Boda, vi kom ifrån skara vid fem tiden sen delade vi på oss, ja åkte med syster o familj o vi va i ljungby vid nio, sambon åkte med bror o familj. syster skussade mig te petersburg där vi mötte upp pappa , tias kewin o zima, va väl här hemma på fröllinge igår vid elva.. senblev det inte sängen förrän ett inatt.  Tirill kom hem till oss idag o hon va riktigt glad för o se oss o speciellt Zima :)

Så en mkt bra helg, bilder kommer sen, har laddat in dem men ej orkat gå igenom dem då dagen idag har bestått av att pappa skussade in oss till tias mamma o där lämna vi Kewin medan vi åkte ner te stan o shoppa saker te Kewins kalas. Och ja köpte två tröjor till mig på rean på åhlens :) p nu e allt fixat inför Kewins kalas på lördag, ska bli riktigt skoj :) Mammas lille bebis är ingen bebis längre utan en stor kille på 1 år

Sry för massa felstavningar men skriver fort då ja har en son som vill sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0