★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

:(

Jobbig natt, jobbig kväll och säkerligen en mkt jobbig natt till :(
Kvällen hade väl varit bättre om man haft en sambo som varit hemma och hjölpt till men istället skulle haniväg o hjälpa S-V med kedjor eller va dte nu va, o innan idag har han varit hemma högst fyra timmar :/ Mkt till hjälp man fått efter en jobbig natt, sj så sov han ju genom hela natten.
Hjälper din sambo till? För inte gör min det :( Lite men inte tillräckligt mkt..
Så nu ska ja lägga mig i sängen jämte Kewin och hoppas att han inte vaknar mer ikväll eller inatt men det kan man nog glömma, o bara förbereda sig på att få gå upp vartannan timme eller oftare för att han e ledsen eller annat..

Kommentarer
Postat av: Fia

Jepp det måste jag nog faktiskt säga att min karl gör.Verkar inte vara många som ställer upp så mycket har jag märkt..får hoppas det blir bättre för din fel,annars orkar man ju inte..

2010-02-23 @ 00:10:54
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Terese

Nja min sambo hjälper till iaf men dock inte nattetid då han tydligen behöver sin sömn mer än mig då han jobbar och tjänar in storkovan..Jo visst är det jobbigt att behöva vakna mitt i nätterna för att ta lillen.Jag är den som mest fått ta hand om lillfisen då sambon inte hjälpt till så mkt med henne sen hon föddes..Visst jag har haft ivriga disskussioner här med honom..har t o m hotat att lämna honom om han inte börjar hjälpa till mer med barnen..Men jag tror han känner att i och med att han jobbar så vill han sköta den avdelningen med att tjäna hem mer pengar så att ni kan klara er..Lycka till med familjen..

kram tessan

2010-02-23 @ 12:19:12
URL: http://thesparkle.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Usch va jobbigt att du inte få sova:( Min Sambo tar hand om Liam på nätterna fast han börja jobba kl 6, det är snällt!:)

2010-02-23 @ 16:18:46
URL: http://pernillaswedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0