★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

fixat

nu har de varit här o fixat läckan så nu funkar allt igen, kan elda normalt och det börjar torka upp i pannrummet.
O inte nog med det så gick Tias o ramla imorse o slog huvudet, så en lätt hjärnskakning har han, mår bättre nu men ligger just nu o vilar, man får ju passa på när sötungen sover

Nu ska ja leka lite med farmen min o kolla runt lite bloggar mm sen vaknar la sötisen..

Blir nog ännu en ensam helg för mig o Kewin, då tias måste åka te mina föräldrar igen o fixa bilen, men förhoppningsvis ska de bli klara i helgen, får hoppas att de inte hittar någe mer fel, bilen blev dyrara än vad vi trodde, o ska bli spännande o se den, har ju bara sett en dålig bild på den på annonsen som va ute, plus på natten i mörkret inifrån, spännande  o se sen !!!


Snart är det jul oxå, har inhandlat några julklappar men har en hel del kvar, det som är klart e till Ella, har en till john o en te ella men ska fixa ngt mer till dem.. svårt o komma på o inte lätt nu heller när vi ej har ngn bil, grr alla pengar går ju till bilen. ibland har man otur men ändå tur att vi klara oss..
Julen kommer iaf firas i Ljungby hos min syster med familj. kommer bli så roligt plus vi tänkte fira nyår där med, men åker hem ngn dag emellan o elda upp värmen i huset o titta till katterna, så den bästa julen på länge kommer dte bli, vi behöver lite lycka just nu känns det som ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0