★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

dagen

har gått åt till att busa med fisen, skotta massa snö, både nu ikväll/em o i förmiddags, sen va ja o Kewin ute o åkte pulka, men det gick liiite för fort ;) hehe, va ju evigheter sen man åkte o så hade vi med oss hundarna, o Tirill sprang framför pulkan hela tiden.. ville bara busa hela tiden, men vi orkade iaf med två turer i backen, va en lång backe o brant så stränggt o ta sig upp med pulka barn som ej kunde gå där o så mkt snö.. ne får ta o åka en annan dag..

nu är tias hemkommen o idag har vi haft besök av kewins farfar, nu sover ungen efter mkt skrik o ja ska lägga mig i soffan o kolla på tv, börjar ju första avsnittet av lilla serien flood, har sett den innan men kommer ej ihåg den exakt.. o ikväll måste ja lägga mig i tid..

Och jag måste fixa bloggen, så tråkig den ser ut, men får se om ja börjar imon om ja känner ja hinner.. ingen som vill hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0