★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Nu ligger man i sängen igen, känns som a...

Nu ligger man i sängen igen, känns som att man bara ligger o sover hela tiden. Nätterna kommer alldeles för fort. Men inte mig ngt emot just nu då jag är trött. På söndag blir det liten träff med de närmsta i familjen såsom mamma o pappa, Syster med familj o kanske bror med familj, har ej hört ngt från dem så vet ej om de kommer. Jag fyller ju 26, orkar ej fira det ne de vanliga som brukar komma då det är lite komplicerat med vissa. Men inget som kommer nämnas här. Iaf nu säger jag god natt:)


Kommentarer
Postat av: Alva

Hej Heidi!



Vi kommer gärna på söndag!

Daniel räknar med att få massa mat :)



Ses då!!

2010-08-19 @ 18:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0