★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Lite smått irriterad!!

Kameran ska ju va skickad men fortfarande hittar inte posten kolli nr :/ Så har mejlat han som ska ha skickat den och ringt men inge svar, visserligen bara ngn timma sen, får hoppas ja får en kamera under dagen o att han bara angett fel kolli nr till mig, hmm..

Ja vill ha min kamera så ja kan åka till Ljungby !!!



Fick hem min sambo hyfsat tidigt igår, lite innan tio va han hemma, hade då handlat så bara o sätta in maten i ugnen sen äta, o sen satt ja o kolla på Bridget Jones Dagbok sen  blev det inte sängen förrän vid tolv-halv ett.. Men ändå känner ja mig utvilad idag. Nu jobbar han igen, så får hoppas det blir en hyfsat tidig kväll idag.
Nu blir det tv o försöka hinna kolla på allt det ja har inspelat, har massa av akutmottagningen mm :)

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Håller tummarna att de ska dyka upp inom kort

2010-08-30 @ 16:05:34
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0