★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Testade

cyklade en runda idag o Kewin fick prova sin nya hjälm, fast att den e alldeles för stor. Svarar dig Tina här; denna hjälm e ställbar men e ändå för liten då Kewin har litet huvud och den är från strl 52-55, men ska leta efter en mindre då denna åkte fram hela tiden så han ej såg ngt..
Som sagt vi cyklade en runda, o han älskade det :) Cykla nästan hela vägen till Kvibille, så blev säkert 5 kilometer idag :) Bra för att vara första gången o samtidigt som man e sjuk, vägen dit gick helt ok men hem, usch så trött man va o halsen den protesterade :/ Men nu mår ja bättre o Kewin med förutom hosta han börjat få o fortfarande lite feber. Nu ligger han o sussar i sin säng, och nu ska jag oxå lägga mig. Känner på mig att det blir en lång dag imon då vi måste fortsätta med staketet så det blir klart ngn gång..
Sorry för att stavfel men blir så när man skriver och bara kollar på tangentbordet och inte på skärmen 
Va oxå ute o gick en runda med hundarna, de fick syn på en hare båda två o sen va det kört, de drog runt ända tills vi kom hem.. jobbigt *puh*
Nehe nu kallar sängen på mig.. Man vet ju aldrig när Kewin vill gå upp imon, idag ville han upp halv sex, morgonpigg pojke 

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg men lite jobbig text att läsa. Förstora den liite så blir det kanon!

2010-04-10 @ 07:33:11
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0