★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Mobil Bloggning

Längtar Tills nästa vecka då vagnen kommer:) är helt säker på att jag valde rätt färg men lite orolig är jag att det kommer ngn snyggare färg till sommaren. Är i ljungby och kom hit vid fyra. Buss resan gick bra men Kewin somnade inte fastän han va riktigt trött, o inte somnade han sen när vi gick heller. Inte förrän klocka va sex och vi va på maxi o handlade somnade han o sov då tills vi kom hem, då jag väckte honom. Sen va han tjurig som vanligt ;) somna inte förrän elva tiden efter mkt bus o tjurig het. Jobbiga unge ibland alltså. Får hoppas det blir bättre imon. Imon blir det stallet, och ner på stan en tur om det inte bestämmer sig för att regna alldeles för mkt. Skulle ha badat på bad huset men så hitta ja inte bad dräkten, typiskt. Ne nu måste jag sova. Är så trött. God natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0