★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Första natten utan Kewin ♥

Jobbigt som tusan att släppa iväg honom med sin pappa. gör ont i mammas hjärta,
Här har man längtat efter barn så länge o det tog ca 5 år innan vi hade honom hos oss.. o nu måste man löämna honom ifårn sig. inte roligt säger jag. sen att vissa idioter till människor kan komma med såna idiotiska kommentarer som att vi har oxå haft små barn o det va lika jobbigt för oss. jaha som om att jag bryr mig och det är ändå inte samma sak för mig som för dem, då alla har lyckats få barn på olika sätt o har olika sätt att älska mm.. sen en kommentar att skulle det vara dina *mina* föräldrar så hade det varit en helt annats sak, ja men klart dte gade varit det då det är MINA flräkdrar o inte svärmor han ska sova hos.. att folk bara inte kan hålla inne med sin kommentarer. en del eller många kanske tycker jag e barnslig o dum som tycker på detta viset men då får jag väl göra det, det är mitt liv o min son o sambo, då bestämmer väl ändå vi hur VI vill göra. eller?! Inte enligt vissa.. utan jag ska börja jobba, släppa taget o låta andra få hålla honom, mm men varför då jag vill göra dte sj, jag bestämmer, jag e ju hans mamma. inte fan bestämmer de när de ska få ta hand om MITT barn. jag betsämmer väl inte när jag ska hålla deras om det nu hade varit på det viset. ne nu får det fan räcka.. börjar tycka mer o mer illa om just detta. va ska man säga för att vissa mäönniskor ska sluta lägga sig i hur vi gör med vår uppfostran ?? TIPS... =)
Ne nu ska ja sitta här en stund te sen blir det soffan för min del. och ta hand om en orolig zima som e kvar här med mig utan tirill då hon e med Kewin o Tias..

Kommentarer
Postat av: Fia

Skit i vad andra säger,även om det är svårt.Jag skulle nog också mest troligt tycka att det var svårare att släppa honom till svärföräldrarna än till min egen mamma.Fast skulle liams farmor vela ha honom skulle jag dock bli väldigt glad eftersom hon just nu inte ens träffar honom,men det är ju en annan historia.Förstår att det måste kännas jobbigt att lämna bort honom men som jag skrev på fb så kommer det säkert gå bra,är nog jobbigast för oss mammor=) Ta vara på den här tiden och ladda dina egna batterier så blir du en roligare mamma för kewin när han kommer hem igen.Du är bara mänsklig och alla behöver få andas ut ibland..

2010-04-03 @ 18:24:37
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vet hur det är! Försök säga att "Du sköter dina barn på ditt vis, och jag sköter mitt barn på MITT vis!" Så det så! :-)

Inte lätt att att säga emot när folk tjatar, men lyssna alltid på vad DITT hjärta och instinkt säger - det ÄR det rätta! Inte vad andra tycker och säger! kram

2010-04-03 @ 20:04:17
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: tina

skit i alla andra. du känner ditt barn bäst ingen annan:)

2010-04-03 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0