★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Emmaljung Ozone

Vill Heidi ha ;)
Har kollat på den ett bra tag nu och dne verkar super, samma chassi som nitron som jag har nu men plus med den e att den e skålformad och hade ju en brio sing innan och Kewin satt super bra i den , sålde den då sufletten va alldeles för kort men på denna går den mkt långt fram, o varukorgen sitter mkt bättre oxå :) Kan bara älska den ;) så sen när de nya färgerna kommer blir dte en sån ;) Men kommer det nu ingen ny fin färg så blir det en i troligtvis pro forest. såg den i blått o den va visserligen snygg men tror det kan va lite svårt med färgval på tillbehör.. men ska fundera o självklart ska Kewin frå provistta den, tror ju självklart han kommer älska den. då han älskade den andra med skålformad sittdel..

Här kommer en bild iaf




Nu har jag målat en bid i Kewins rum med en turkos färg, ska bli spännande o se hur det blir, snyggt än så länge, men e problem med bården som sitter där, dne lyser igenom :/ Så vet ej hur ja ska göra med den, försöka ta bort den så blir dte istället ljus.. hmm fundera fundera !!!!! Skulle köpt o satt en bård över den fula bården men finns ju inga , varken på rusta eller i getinge säljer de det längre.. hmm tåls o fundera.. blir nog super bra till slut !!!

I vårat sovrum fick dte bli en brun färg, kakao heter dne. lite mörkare brun.. vill ju ha dte lite mörkare i sovrummet..  ja ja nu tänkte ja ut o gå en kprt runda med hundarna innnan mamma o pappa kommer. och sen e Kewin på g hem, han har varit o busat med farmor o bonus farfar, hoppas bara tias o lasse blir klara med traktorn snart så de kan komma hit..

Kommentarer
Postat av: Terese

Jo jag håller med att den vagnen är supersnygg=)

Vet inte va den kostar men den verkar smidig att ta med när man ska resa=) jag håller fortfarande på att funderar på om vi ska köpa en sån..vill ju gärna ha en liten till framåt nästa år och då får jag köpa en liggdel till city crossen då tindra blir stor för syskonvagn.min city cross har jag i grey dreams=) är riktigt nöjd med den=) hoppas allt är bra med er och lille Kewin=)

kramis

2010-04-18 @ 17:49:57
URL: http://thesparkle.blogg.se/
Postat av: Terese

Kameran jag är ute efter är en Canon EOS 500D med 15,1 megapixlar..vill ha en riktigt bra kamera så man kan ta bra bilder på naturen,barnen,mat,djur med mer=) ska köpa fotopapper och mer färgpatroner till skrivarn sen också =) vill ju börja plugga till fotograf men jag har ingen lust att flytta själv till skåne=/ så får vänta tills vi har flyttat..vad hittar du på annars om dagarna? kramis

2010-04-19 @ 09:40:38
URL: http://thesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0