★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

god natt:-)

0847bec36c5fbb8040f88f38efac3be9.png

Kolla varifrån!

 

Denna bilden togs i morse men glömde skicka den;) far o son busar på morgonen, mina älsklingar!! vi har båda legat o funderat mkt på huset, vi kommer troligtvis inte hitta ett sånt hus med de bra utrymmena som finns o trädgården, så vi har bestämt oss för att lägga ett bud:) ska ringa banken igen på måndag o höra hur högt vi kan gå. o så ska vi åka dit o kolla en gång till:) o sen lägga vårt bud:) hoppas nu vi får detta huset:-) vill ha!!! bilder kommer när vi isf har skrivit på papper:) dumt o visa innan dess. kewin har haft feber idag:( stackars min sötis, men nu har den försvunnit, feber toppar? har hört ngt om dem, ngn som orkar förklara för mig?? han har haft det nämligen av o till, jobbigt för honom, han blir alldeles dyng sur:( idag köpte jag hem lite olika sorters mat till honom, ska prova ngn imon:) ne måste sova nu, e så trött... good night:)

 


Kommentarer
Postat av: Bracy

Åh vilken underbar bebis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0