★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

bara latat mig idag;-)

0-2f7dbaf5fe4b12321c19d66e47c1919a.png

Kolla varifrån!

 

Detta har jag gjort idag:)

»gett kewin mat

»Bytt blöjor

»Badat bebis

»duschat

» varit ute på en kort promenad med barn, sambo o hundarna i regnet

»suttit vid datorn på farmville nästan hela dagen;) »ätit lite.. »myst med kewin o busat »varit på toaletten såklart;)

tror det är allt, så inge gjort som gynnat ngn annan än mig sj o kewin;)

första dagen på över två veckor som vi bara varit o fy fan va härligt:-):-) får se va det blir imon, måste ta tag i bloggen som jag lovat fixa, det blip ngn dag nästa vecka. beror helt på kewin o mitt ork.. nehe ligger i sängen o ska sova. tidigt för en gångs skull;)

otroligt. hehe. men skönt att ligga i en nybäddat säng:-)

så god natt mina kära läsare:-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0