★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Synergy..

Iställert för Active blir det då den är mkt tunnare o vi får ju barn i sommar, finns tyvärr bara i helsvart o helvit men tror dte kommer va bättre med denna då speciellt jag e varm av mig o extra på sommaren..  Den har oxå den dära plattan för ryggen, annars hade det blivit en Active iaf..

Hämtade liggdelen idag Tyvärr har ja ej fått hem den utan den e hos tias pappa då han e där o hjälper honom med gräsklipparen, så ikväll ngn gång får ja hem den, har nästan plockat av hela sittdelen, men får ej av allt utan får vänta te han kommer hem. Men det ja plockat bort va riktigt smidigt o såg nu att man kan skruva väck den dära fula metallstången som jag ser så många behåller på, usch o fy :/ Den ska bort.. den är ju ändå bara i vägen..
Kan ej bädda vagnen heller då jag ej har ngn kudde som passar, eller så lägger ja bara i ngn liten handduk i örngottet så blir det som en kudde o som oxå är enkel o tvätta Ja så får det kanske blir..

Frågan e om man ska skita i att lägga plastad frotté ?? Då många säger att bebisarna ändå blir alldeles blöta av det.. alltså svettiga.. men e inte så sugen att få tvätta hela madrassen om den nu skulle bli igenomkissad..

Kommentarer
Postat av: Fia

Vi är så lata så vi orkar inte skruva bort stången..hehe..men nu ska ju ändå vagnen snart säljas så..Skippade plastad frotté och han har aldrig kissat på madrassen vare sig i sängen eller vagnen..Har lite kläder i min blogg som ska säljas på tradera men tänkte lägga upp dom i bloggen först ifall det är nån läsare som nappar,så kika gärna och om det är nån du känner..

2009-05-09 @ 17:35:46
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0