★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

så..

nu är det sk vindskyddet hämtat o ja hittade tom två amnings linnen som ja letat efter, o så det fanns i min strl.. men tyvärr så va det vita en fläck på, men fick det lite billigare o tvättar det just nu, så får se om det blir rent.. men iaf det svarta funkar :) sköna va de med.. de ja testade på lindex va alldeles för korta vid magen/ryggen men de på hm va perfekt.. de komme rju passa ännu bättre sen när den runda magen försvinner med :o hehe gott.. bara längtar te man blir av med.. visst det kommer säkert ta ett bra tag eller inte.. men bara ungen kommer ut så. o man slipper denna ständiga värk o ej få sova pga att man har ont.. jobbigt.. får man ej sova pga en vaken bebis så gör dte absolut inget alls

o snart blir dte gekås med.. troligtvis nästa vecka då söt e ledig handla det sista te bebis


Älskar min underbara sambo jätte mkt.. o vår bebis i magen

Kommentarer
Postat av: Emse

Ja, jag förstår att ni väntat läääänge på det här då!!

Å snart e det dags! E så kul med alla förberedelser och den spännande väntan!

Tråkigt med värk, jag vet att jag tyckte det var jättejobbigt stundtals, med fogarna, svullnader o.s.v. men man glömmer snabbt... som tur är kanske... för frågar du mig idag skulle jag göra om det utan att blinka :-)

2009-05-25 @ 22:36:25
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee

Vilket fint set, det har jag kollat på 100 gånger men Melwin har redan för mycket kläder!

Åååå vad härligt att vara gravid, jag minns det som igår!

Ha en fin kväll!

2009-05-26 @ 17:51:36
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee

Vad jag kan se ska ni få en pojke! Hihi.. Har massa pojkkläder, SÄG TILL OM DU VILL KÖPA något, oj blev stor bokstäver! hihi

2009-05-26 @ 17:55:38
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0