★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

*gäsp*

E så j*vla trött idag.. Gick o la mig en stund i soffan igår vid halv fem efter att hundarna fått sin kvällsmat , tror ja låg i sängen till halv sju eller ngt men va ja utvilad efter det, NEJ !!! Kunde knappt sova, vaknade hela tiden av att antingen gå på toa eller att det gör ont precis överallt.
Söt kom hem tidigare igår, runt elva va han hemma Sen gick vi o la oss men har inte sovit bra inatt heller, det e säkert en vecka sen ja kände mig riktigt utvilad, e trött ygnet runt, o så säger folk att man ska vila för det som komma skall, men hur in i helvete ska man kunna göra det när man bara ligger o vändre på sig i sängen av smärta eller måste springa på toaletten en gång i timmen ??
Men tänkte iaf ja skulle lägga mig en stund i em, då ja verkligen behöver det, o försöka vila ngn timma eller mer.

Vecka 33 gick man in i igår :love: Tiden får gärna gå ännu fotare, det gör absolut inget, de datum ja ser framemot nu är:
  • 25 Maj - Älskling får lön, vi vet ej hur mkt då dte är massa övertid o så fick han ju löneförhöjning
  • 27 Maj - Får ja min första utbetalning från fk
  • 28 Maj - Första föräldrautbildningen *får hoppas söt kan följa med*
  • 4 Juni - Glukosbelastningn, andra föräldrautbildningen, bm besök
  • 6 Juni - Hästtävling i Sickinge i Ljungby som ja hoppas kunna gå på om söt ej måste jobba.. O SÅ träffar ja syster & hennes sambo & deras son :love: o så självklart mamma & pappa
  • Hoppas bebis vill titta ut 29 eller 30 Juni Datum då han banne mig får komma, två veckor innan bf

Nehe nu ska ja spela lite ludo eller kanske kolla på fl en stund, sen får posten komma, o sen blir det HTG o så resten av Lost som ja ej orkade se på igår som ja spelade in

Kommentarer
Postat av: Ina

Vilken fin mage. Bristningar kommer om man har lite otur men vad gör det när man väntar på ett mirakel.

Jag fick inga med min första men nu med andra så fick jag några längst ner på magen.

Hoppas du mår bra vännen.

Kram Ina

2009-05-21 @ 18:47:30
URL: http://mumfor2.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0