★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

=)

Får tbx nästan 700 kr från agria, på medicinen vi köpt till den ena hunde :) Goa pengar 

fick hem snobben setet idag o såååå fint dte är .. Nu längtar man ju bara ännu mera när man ser allt fint,

ska ringa brio i halmstad idag o höra om city korgen kommit tidigare o så måste ja ringa ljungby lekia o höra om skötväskan kommit o hur mkit mer ja ska betala

svar till anonym om bröstpump.. jag kommer isf köpa en helt ny om jag kommer köpa ngn alls. vill ej låna.. o isf blir det en elektrisk då ja bara hört negativt om manuella.. memn tack för svar.. :)

o tack alla andra för mkt bra svar..

Kommentarer
Postat av: anonym

de gå bra att hyra pump i halmstad du få ju helt nya saker till pumpen de är bara själva grejen där du reglera hur fort den ska pumpa som är begangnat..

2009-05-07 @ 17:56:16
Postat av: ida

Dååå bara måste jag säga en sak om pumpar :-) För det försa är det inte direkt svårt att pumpa för hand, har man mycket mjölk rinner den ut av sig själv nästan, när man ammar på ena bröstet såsamlar man på andra!



Jag hade en handpump, en avent med handtag - hur lätt som helst att använda! Jag köpte min begagnad, steriliserade den i kokande vatten innan jag använde den så jag tyckte inte det va äckligt eller nåt sånt.... :-)



Det som gäller med pumpar, för hand eller elektrosk, är ju att man får det att sluta tätt intill bröstet så att det skapas vakuum, annars är det svårt oavsett vilken man har! :-)

2009-05-07 @ 18:11:29
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0