★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

00:17

Nu ska ja snart gå o lägga mig, har ont i hela kroppen (ja jag klagar) o har haft en jobbig dag. Började med att ja ej sovit gott alls inatt o sen sov ja ej ngt på morgonen. O så har ja haft ont i magen mm fast att ja knappt rört mig alls idag förutom att sparka lite boll me hundarna. Skulle ju in te stan så ja gick ner till bussen, men fick gå hem igen då ja missade den. o sen tog ja cykeln ner nästa gång. Så vid sju va ja inne o började handla, o så springa runt där i affären o stresshandla allt. Men nu e det viktigaste hemhandlat o vi har lite mer mat i frys o kyl. Det behövdes.. Sen träffa ja Malin & Micke som hade varit o kollat på BB & Förlossningen här på halmstad sjukhus för hon vill föda där o inte i växjö.. Kul fr oss då får vi reda på hur det e där innan vi ska dit o vi kan träffa bebisen först =)  Ja ja nog om det iaf nu ska ja bara kolla klart på Providence som ja spelat in, har detta avsnittet kvar o ett till från idag men får se om ja orkar se det, annars har ja två imon o kolla på..

god natt

Kommentarer
Postat av: Tarja

Hej. Vilken fin blogg du har. Grattis till den lilla magen. Oroa dig inte för mkt angående förlossningen, den kommer säkert gå fint.

2009-03-27 @ 11:41:03
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Tarja

hahaha såg nu att du skrev att du funderar på förlossningen hahaha mina ögon ser det de vill se på morgonen ...

2009-03-27 @ 14:34:40
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0