★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Sista föräldrautbildningen

Idag är det dags för sista föräldrautbildningen, den första gick vi inte på då vi ej kunde, o den andra gick vi på men fick avbryta då ja ju gjorde glukosbelastningen o blev dålig, så idag är det bara ja, för han måste ju jobba..

Har varit riktigt dålig på att skriva i bloggen, det beror på att ja ej mått så bra o ej känner att ja haft ngt intressant o skriva om.. bättre att det blir tomt än att jag bara skriver en massa trams, fast det gör ja annars oxå, enligt en del iaf :p Men men min blogg så ;)

Regn o rusk ute o kallt, men det gör egentligen ej mig ngt då ja börjat svullna om fötterna o vaderna, vore inte fel att få föda när det e lite kyligt istället för i 30 graders värme.. ja föda?! Det börjar ju faktiskt närma sig det.. Bara 32 dagar kvar :love: så snart e man nere på en månads tid, hehe.. man längtar enormt, men börjar fundera lite på va man gett sig in på när vi sa att vi ville ha barn.. men vi vill ju ha det över allt annat på jorden, ja menar vad hade jag gjort om ja ej varit gravid nu? Kanske hittat ett bra jobb eller fortfarande varit arbetslös..  :S Men iaf vi är jätte glada för vårt barn som ska komma :love:

Älskar min helt underbara sambo, vårat barn, våra goa hundar, o de två busiga misarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0