★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Småland idag - Söndag !!

Japps idag ngn gång åker vi till mina föräldrar o stannar te söndag, skönt o komma iväg lite, då ja vet att de har det mkt mkt svalare i huset än va vi har.. ja ska iaf passa p att försöka sova utan att vakna helt genomsur som ja gör flera ggr varje natt .. Duschar ju varje morgon, mitt på dagen o så en sista gång precis innan ja går o lägger mig som inatt då vid halv två tiden.. Sent men så e det när man ej kan sova o det e för varmt.. Jobbigt men det går över snart, kylan måste ju komma ngn gång ;)

Sen kom ja på nu att det är sista gången vi åker till mina föräldrar som bara Heidi & Mattias med hundarna, nästa e gång e vi föräldrar till ett underbart mirakel :love:  Nervöst men ändå helt underbart !!

Sitter nu ute i skuggan med den bärbara o så testar ja det mobila nätet, ska ju ta med det i helgen o vi har ej installerat det eller ngt sånt, eller hade så det va ju på tiden, går ju faktiskt mkt snabbare med det mobila på denna datorn än med det andra, men så krånglar ju det hela tiden oxå, men den 15 juli så e det bporta.. härligt o slippa det.. bara kopplar/kopplade ner sig hela tiden..

10 Dagar Kvar te bebis bf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0