★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Tjosan



Inatt har det varit en ganska lugnt natt, har fått sova iaf till halv nio, sen börjase både Simba & Rambo säga till att de ville ha mat o Simba ville såklart ut..

Idag kommer troligtvis söt pappa o hans sambo, men vi vet ej när. ja har iaf bakat , eller rättaresagt jag bakar kärleksmums.. älskar det..   "kanske fel gubbe men hade ingen annan som va suget på ngt"  Skulle kunnat fota såklart men fortfarande ingen kamera.. har funderat o funderat vilken det blir sen,, funderar att testa Nikons system.. isf blir det en Nikon d80 med objektivet 18-135, men får se, kommer säkert vela tills vi har råd o köpa en.. iaf innan maj blir det.. måste ju ha nt o fota syrrans bebis med när den behagar sig o komma ut

Tiden år fort... redan vecka 19 på tisdag, trodde aldrig ja skulle va i denna situationen, har ju längtat efter detta i över 4 år nu.. så öntligen står man här. men ja trodde ja skulle älska o va gravid men usch nej. tycker inte alls om det.. visst nu mår ja hyfsat bra förutom när huvudvärken kommer, men känner inte mig lyckligare för att ja e gravid, jo att vi ska få ett barn tillsammans men att va gravid är inte som ja trodde..
hmm.. kanske bara blir detta barnet vi kommer få så egentligen borde ja njuta mer än va ja gör ??!!  Får se kanske börjar göra det när magen börjar växa lite mer... redan nu känner man hur den e iv'gen ibland.. haha bara en sån enkel sak som att man ska böja sig ner så e den där jävla magen där, fast att den inte e speciellt stor.. blir nog värre sen

Haha nog tjatat om att va gravid.. ska lägga mig i soffan en stund, o kolla på ngt om det nu går ngt bra på tv, men först måste ja kolla kakan i ugnen o sätta in den andra om den första e klar.. fick ju göra i två formar. för den formen ja brukar använda va ej ren o ja orkade ej ställa mig o diska.. latmask`?? JA

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tror nog att du kommer få den där lycko känslan när du ser och känner hur den rör på sig där inne,och när magen verkligen börjar synas. Jag var inte alls så brydd i början men nånstans i mitten kände jag mig lycklig och lugn,men nu börjar det bli jobbigt igen=)Tänk bara på att det är rätt vanlig att man blir deprimerad och då kan det va bra att prata med någon om det innan barnet föds,just för den saken att man ska kunna glädjas under resans gång.Det är inget fel med att må dåligt..Jag tror du kommer ta dig förbi den här perioden,men lyssna på kroppen och låt det ta den tid det tar.Lycka till

2009-02-08 @ 20:11:52
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0