★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Morgon :)

Har sovit hyfsat gott men kom på när ja gick o la mig vad jag glömde fråga bm om.. huvudvärken.. men ska ju som tur e in om en vecka o ska fråga då.. haha kom oxå på att ja vägde mig igår o ade inte gått upp ett ändaste kilo... weeeiiihhh... bara bra juh, men trodde ja skulle gå upp mkt.. men nu får det gärna hålla sig så här.. ligga på bara ngt enstaka kilo upp ner pojken bestämmer sig för o komma..

Ne sitter vid den bärbara o tror ja ska sätta mig vid den andra.. ej bekvämt att sitta vid köksbordet o orkar ej flytta den, hatar oxå detta hemska tangentbord..

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag gick ner i början och sen stod jag stilla..är först nu på slutet jag gått upp nått kilo,så det kommer..vänta du bara:P Men man kan ju trösta sig med att det mesta är vätska..

2009-02-10 @ 16:16:08
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0