★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Min sötnos =)

Va på bvc idag o det gick super. nu väger lilleman 4445 gr o har ett huvudmått på 37cm =) Min sötis.. han väger =)

fick hem becon idag men e inte alls nöjd med den, tycker att dte gör ont i ryggen iaf. hur jag än gör.. grr.. ska testa mer imon om ja orkar. o krångligt e det att sätta på den om man jämnför med bb.. o Kewin tycker inte om becon så mkt heller.. hopplöst. ja som hade hoppats på en go sele spom man ej fgår ont i ryggen av.... men ska kolla upp lite. kanske jag som har så dålig rygg.. :/

nu har jag städat o plockat ut i garderober.,. nu e dte oooont i ryggen.. hooplösa.. 

stan imon med sötnosen.. shoppa kläder till honom.. o kanske ngt till mamma.. men iaf ett par snygga jeans till sötisen tills på lördag då mamma fyller 25 =)

nehe nu e maten klar.. måååste ätal. har bara fått i mig två mackor på hela dagen o en glas.. inte bra ;)

Men joo har bara 2 ½ kilo kvar till vikten innan ja blev gravid.. det trodde heidi aldrig =)=) Lycklig?? JAAAA  ;) ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh vilken lycka för dig att nästa vara tillbaka på din vanliga vikt!!:) Själv har jag 15kg kvar, inte alls kul:(

2009-08-20 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0