★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Lista :)

Denna listan snodde ja från Ina o tänkte ja skulle göra likadant

4 Tv Program Ja Brukar Se

4 Saker Ja Gjorde Igår
  • Eldade
  • Busade med hundarna
  • Flyttade ved  "Fick ont i ryggen av det tyvärr"
  • Hängde upp tvätt

4 Saker Som Står På Min Önskelista
  • Att bebisen vill komma ut smärtfritt :p
  • Hitta ett nytt hus
  • Att det kunde vara juli nu
  • Ett friskt o bra liv o slippa behöva oroa sig för pengar

4 Saker Jag Avskyr
  • Spindlar
  • Alla hemska småkryp som kommer fram nu
  • Djupt vatten
  • Behöva göra saker ja ej tycker om :p

4 Saker Jag Tycker Om Att Göra
  • Umgås med min familj o alla djuren :)
  • Sova
  • Kolla på tv
  • Shoppa

4 Saker Jag Åt Igår

4 Namn Ja Skulle Döpa Mina Barn Till
  • Theo
  • Theodore
  • Alex
  • Nathalie

4 Jobb Ja Skulle Vilja Ha
  • Djurskötare
  • Barnskötare "Det är ja utbildad till"
  • Hemmafru o ta hand om barnen  " Om det nu räknas som jobb"
  • Kommer ej på ngt fjärde yrke..

4 SnabbmatsStällen Ja Gillar
  • Mc Donald´s
  • Sibylla
  • Max
  • Burger King

4 Personer Jag Ringer/Sms:ar Varje Dag

Så det va denna listan..  kopiera gärna o gör samma sak i din blogg

Kommentarer
Postat av: isabella

sv: okej kul :)

jodå den var ganska bra :)

2009-04-13 @ 13:46:51
URL: http://isabellaingvarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0