★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Utmanad =))

Jag har blivit utmanad av http://mammahela.bloggsida.se

Regler!!!
  • Svara på alla frågor
  • Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
  • Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Vilken mat äter du ofta?
Oftast hemma mat e nog makaroner, *pasta* o köttfärs.

När du är på kalas, är du den personen som sitter ner eller du hjälper till att duka av?
Är jag hos folk ja känner som mina eller sambons föräldrar eller nära vänner så hjälper ja till eller frågar iaf om de vill ha hjälp. Men e ja hos ngn där det e mkt folk så sitter ja nog ner då man ändå e bortbjuden, samma om ja har massa folk hos mig så tycker ja de inte behöver hjälpa till utan de e ju bjudna..

Var sitter du helst när du bloggar?
Vid datorn, vid skrivbordet, hade suttit i soffan eller sängen om ja haft en bärbar

Köper du ofta triss?
Aldrig, men får ofta av min svärmor, som alltid eller oftast har med sig en triss eller liknande skraplott

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Har bara varit i sverige, danmark, o norge.. så säger nog sverige på liseberg..

Vilken tv kanal tittar du mest på?
Hmm kollar nog lika mkt på 4:an, 5:an, o så.. mkt splittrat

Jag utmanar:
Ida
MinMoa
Pauline
Ung mamma 15



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Heidi! Jag länkar till samma utmaning jag fick av en annan för nån dag sen, pallar inte svara igen =) http://1vuxen2barn.blogspot.com/2008/09/utmaning.html

2008-09-25 @ 06:55:12
URL: http://1vuxen2barn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0