★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Simba har försvunnit :(

Vi letade hela kvällen igår o ja kunde ej sova inatt :( Va ute inatt när ja vaknade men ingen katt :( Just nu vet ja inte va ja ska ta mig till om han e borta :( Han e ju min lilla bebis..klarar inte detta. inte just nu!!! han kommer ju alltid hem o sover alltid inne på nätterna. o speciellt när det regnar så som det gjorde igår kommer han hem. så ngn e det som hänt. :/ Antingen e han instängd ngnstans (fdast ja har varit o ropat o öppnat alla dörrar ja får) men ingen katt.. eller så e han påkörd o ngn bara slängt honom  i kanten. men han går ej så långt så då borde vi sett honom. eller så kan han ha blivit tagen av ng6t djur.  vill inet uppleva detta igen. Timon (hans kompis) försvann för ett år sen nu.. ska det hända igen. vi vet fortfarande inte va som har hänt med honom.. han bara försvann o fy fan va dåliugt ja mådde för den katten-. tänk simba då som e min lilla bebis. ur f*n ska jag klara detta..???????????? orkar inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Simba

Kommentarer
Postat av: ida

Åh vad tråkigt =( hoppas han dyker upp snart!

2008-09-29 @ 09:22:03
URL: http://1vuxen2barn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0