★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Grattis Ida till den söta dottern :))

Min fd bästis o klasskamrat Ida fick en dotter en 7 oktober Jätte söt, o hoppas allt går bra med den lilla..

Har suttit o spelat blips nya fia me knuff idag som heter Ludo.. Hur kul som helst. om man bara kunde vinna lite med. Men nu ikväll har ja vunnit ca 150 poäng bara sådär Bra juh, måste ju få en guldkrona

Kanske dags o sova nu, e trötter men käner mig halvkonstigt, kanske för att ja sov lite för läänge imorse. Får nog gå upp i tid, sen imon när han kommer hem så ska vi in te stan o ja ska hämta ut en spruta o köpa gångstavar, det får ja j glömma, o så måste vi köpa hundmat o mjölk mm

Orkar inte skriva så mkt, har varit mkt i huvuet på sista tiden, kan bara hoppas att vi lyckas på första o så vill vi så jätte gärna ha detta hus, men måste få helt 100% från banken först..


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad kul med en bebis, min syster och också min fd bästis fick också bebisar den 7 oktober =) Kul att se att bebisverkstan dragit igång med sprutor o hela tjofräset nu! Håller mina tummar för att det lyckas på första försöket! VAd är det för hus ni spanar på då? Hemnet? nyfiken Kram!

2008-10-10 @ 08:00:03
URL: http://1vuxen2barn.blogspot.com
Postat av: ida

Förreten, jag sparaed ner din "Good night =) " bild här med, hoppas det är ok. Kan kommas till användning i min blogg nångång! =)

2008-10-10 @ 08:03:07
URL: http://1vuxen2barn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0