★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Sjönevadsmarknad =)

Nu sitter vi här o väntar på att mamma o pappa ska komma så vi kan åka till Sjönevads marknad.
Somnade nog inte förrän fyra eller ngt., gick ju upp o försökte sova men det givk inte så ja gick ner o satt mig här en stund sen la ja mig i soffan o kollade på tre avsnitt av sjukhuset sen smnade ja o so där i ca 1 ½ timma sen gick ja upp o la mig i sängen.. Sov till kvart i nio då ja blev väckt av söt o misarna som busade för fullt.
de va så söta inat när de snuttade på Zimas tutte.. men de kan ej fortsätta så för då e det risk att hon bara blir skendräktig o får en massa mjölk som har hänt inna o det vill vi ju inte..

Nog om tjabb nu ska ja läga mig i soffan o fortsätta kolla på sjukhuset sen hoppas ja de kommer snart. Ska ta kort på va vi handlat sen när vi kommit hem * Om vi nu hittar ngt*

Här kommer några bilder på dem de kommer handla om i denna bloggen..

Pumba
Rambo
vacker <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0